Ozge_2731 Kızlar bugün bebegim oldu sag ayagi ice dönük ortopedi doktoru alciyla ve küçük bir operasyon daha sonrasında da özel ayakkabi kullanarak düzeleceğini söyledi daha once böyle bisey yaşayan veya karşılaşan oldu mu düzeliyor mu çok üzülüyorum
Nazemm Ozge_2731 arkadaşım da 1 ay önce doğum yaptı onun ikiside içi dönük şimdi alçı tedavisi alıyor düzelmiş biraz diyotdu insalh sizin dr iyi olacak
Kader-kepel Merhaba canım bnim kızımın iki ayağıda içi dönüktü pev fasülye ayak ortopedik ayakkabı ve teytinyağkı masajla düzeldi hala var ama çok az korkma sadece süreç biraz uzun allahım acil şifa versin inşallah kalbini ferah tut