Ya kızlar bankaya borcum var ödenmediği için vergi dairesine düştü ve avukatlık yani. Avukat aradı 135 bin diyor evime gelen kâğıtta 106 bin yazıyor ? Böyle durumda olan var mı avukat kendine mi para alıyor ? Ben direk gidip vergi dairesinden yatırsam yine avukat parası ödicekmiyim bilen varmı Allah rızası için bilgisi olan yazabilir mi