3 gündür kasılmam var ama sürekli bugün kontrole gittim nstye girdim doktor sancıların güzel dedi 36+6 normalde ama doktor 36+1 diye girdi insAllah birşey çıkmazsa normal doğum olcak o yüzden gün vermedi bekliycez dedi ama kasılmam gün içinde aşırı yoruyor beni sizlerde bu kasılmalar varmı veya bu kasılmalardan ne zaman sonra doğum yaptınız çok yoruldum yaa