Zdgn Benim de 14 Ekim gözüküyor daha çok küçükler bebekler ama ileride çok sorular olur konuşuruz buradan
Hhgggddd miroscumm bol mide bulantısı kusma bazen kasık ağrıları yinede buna şükür ikili taramayı bekliyoruz sizin nasıl geçiyor 🙃
miroscumm Hhgggddd aynı şekilde bol mide bulansın ve kusma🥲 bayramdan sonra gideceğim bende iki tarama için inşallah sorunsuz geçer🫶🏻