Bu benim asla yenemeyeceği bi fobi 2 sezeryan oldum ikisinde de ameliyattan çıktıktan sonra iğne yaptırmadım 2 sezeryanım da da hemşireler şok oldu dokto4uma da söylemiştim oda talimat vermiş kağıtt yazdırmış var mı benim gibi olan yenmek istiyorum artık sadece bu arada kalçadan iğne yaptıramıyorum