Merhaba herkese, 19 ocakta kimyasal gebeliğimi regl kanamasıyla düşük yaptım. Adetim hep düzenlidir 20 şubatta da adet oldum bu ay bat 20siydi. Ama hiç adet olacakmış gibi belirtilerim yok. Geçen hafta 3-4 gün peçeteye koyu kahve leke geldi adetten önce de olacağım gün olur sadece bu şekilde birkaç gün olmaz. Geçen hafta kasıklarım da ağrıyodu ama şimdi arada bir ağrıyo ama adet olmuyorum. Sizce gebelik var mıdır test yapmaya da korkuyorum negatif çıkacak diye kendi kendimi heveslendiriyorum gibi hissediyorum :( uzun oldu kusura bakmayın