Kızlar 6 haftalık hamileyim 4 gündür kanamam var önce kahverengi leke ile başladı sonrasında bildiğin regl gibi kanamaya çevirdi parça bile düşürdüm doktora gittim ve kese olduğu gibi duruyordu içinde yolk sac bile oluşmuştu iğne ve hapa başladım ama kanamam kesilmiyor adet görüyorum resmen öyle söyleyeyim ağrım da aynı adet ağrısı gibi ne düşüyor ne de kanama duruyor artık kafayı yiyeceğim benimle aynı durumu yaşayanlar var mıydı nasıl sonuçlandı