Masalnuray123 öncelikle her iki bebeğiniz de hayırlı olsun, sağlıkla gelsin minik de, korkunuz çok normal ama endişe etmeyin, 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle kızımı kaybettim, lohusalıktan bir kac ay sonra hamile kalmışım, üstelik korunduk ama takdir işte, Rabb’im bana bu dünya için de bir kız nasip etti çok şükür, iki sezaryen arası çok kısa diye bende tedirgin oldum, riskli de gebelik geçirdim ama şükürler olsun şimdi kızım 3 yaşında ve yeniden hamileyim, 29 haftalık kızımı bekliyoruz, demem o ki Allah’ın izniyle her şey güzel gider, kalbinizi bozmayın 🌸