

Kızlar adetim 5 gün varken öğlen yaptım. Çok hafif bir çizgi görüyorum. Ben mi yanlış görüyorum bilmiyorum. Geri çekilme yöntemi ile ben o gün hissettim biliyorum eşim yok diyor ama anladım 😂😂 şuan bebek düşünmüyordum zaten kızım çok zor bir bebek tekrar test aldım ama yapmaya cesaretim yok. Lütfen yargılamayın. Eşim ikincide olsun aradan çıksın diyor kendisi bakıcak gibi…