Sütüm geldiği hlde sırf sarılık olmasın diye ilk 1 hafta mama verdim bebeğime sonrasında sütüm de iyice açıldı arttı
Doktoru bu konuda dinleme ne alaka mama verme ya çocuğun karnı doyacak ki atlatsın sarılığı.
Benim ebem aptamil verdirmişti tadını da çok sevmişti bebek, eve gelince hipp almıştım ama sevmemişti onu.
Sonra zaten emzirmeye dönmüştüm
Rabbim şifa versin evladına tez zamanda kavuş🫶🏻