Satisati Bence bir çoğumuz istemesek de ayak uyduruyor, zorunda bile kalıyoruz, önemli olan kendi özgünlüklerimizi kaybetmeden ilerlemek, bireyselliğimizi baskı altına sürüklemeden, kısacası dozunda davranmak, meselaa sırf herkeste var diye Iphone alan milyonlarca insan var, oysaki telefon öncelikle bir iletişim aracıdır, ama ne yazık ki günümüzde akran zorbalığı o kadar fazla ki insanoğlu sürekli bir yarış içinde, bana göre bir şey beni mutlu etmeli önce, sırf komşum aldı diye ben evime gereksiz bir eşya niye alayım ya da sırf birisine nispet için kendimi maddi ya da manevi zora neden mecbur bırakayım, bu konu bana göre epey uzar gider ama demek istediğim eğer kendi mutluluğumuz için yerine göre çağa aya uydurup, sosyalleşiyorsak ne ala ama moda diye her şeye özenmek ki ne yazık ki günümüz de bu iş çığırından çıktı, doğru değil diye düşünüyorum 🙂