MasaaL Merhaba Güzel anneler, Bebeğimin beşiğini aldık, içerisine yatak alıcaz ama nasıl alınmalı bilmiyorum. Beşiğin ölçüsü 70*130. Beşiğinin içine yatak alan anneler ne tercih ettiniz, hangi mağazadan aldınız ve ne kadardı? Önerilerinize ihtiyacım var.. ❣️
tugrammm MasaaL e bebekte yarı ortapedik yatak 180tl canım. Birde yataşın v.ar o biraz daha pahalı 500 küsürdü bilgin olsun
DrElf MasaaL https://www.cilek.com/tr/aksesuarlar/uyku-grubu/comfort-baby-yatak-70x130x8-cm. 70 130 alırsam beşiği , bu yatağı alacaz
MasaaL DrElf Baktım ama çok mu ince Sanki? Biz aldık aslında yatağı, 1 hafta içinde yatak sararmış. İade ettk tabi.
MasaaL tugrammm Yataşta sorduk 600’e var 400’e var. Çok pahalı geldi açıkçası, bir beşik fiyatı neredeyse