Ciciii Kızlar aşılamanın 13. Günündeyim kahverengi akıntı geldi ama akıntıdanda biraz yoğun yani tam akıntı gibi değil . Bu neden olur sizce ? Yerleşme mi yoksa adet başlangıcı mı ? Kasıklarım ağrıyo
Eda42_ Ciciii İnşallah yerleşme dir ama en doğru sonuç kan tahlili yaptir inşallah gönlüne göre olur herşey
Nazsuuu Ciciii aşılamadan 14 gün sonra zaten belli olmuyor mu benim bildiğim benim kuzenim 14. Gün test yapmıştı çıkmıştı