Begleyna biz ek gıdaya tam 5 aylıkken başladık ,yumurta sarısını yarım olarak vermiştim 6 aylıkken zaten o şekilde başlanıyor avokado için başlayabilirsiniz labne ile karıştırıp veriyordum ben bazende yanıma meyve püresi gibi muz ile karıştırıyordum ezerek üzerine pekmez döküp yediriyordum ayı büyüdükçede fındık veya ceviz eklemeye başladım.Bir aşı vardı hangisi tam hatırlamıyorum kızamıktı sanırım o aşı zqmqnına yakın hemşire yumurta beyazınıda yedirmemi söylemişti reaksiyon varmı diye kontrol et demişti