Bebepatra 7+4 ten merhaba midem bulanıyor gibi ama daha çok midem ağrıyor gibi sürekli hiç durmadan doktorun verdiği prilamı içiyorum bugun birde rennie aldım ama pek fayda etmiyor sizde de boyle araba tutmuş gibi olanınız var mı
mlkkk Bebepatra tansiyon düşüklüğü yalıyor olabilirsiniz. Rennie sürekli kullanılacak bi ilaç değil gaviscon işe yaramazsa çok mecbur kaldıkça kullanın
Imasleeper Bebepatra midede gaz oluşuyo onu hissediyorsunuz büyük ihtimalle bende doğurana kadar geçmez o önce öyle bi dolulukla başlar sonra bulantıya çevirir 😒 hamileliğe hoş geldin 😂 yapacak tek şey prilamı gece 2 gündüz 1 kullanıp maden suyuna bir iki damla limon damlatıp ara ara içmek o iyi geliyor bulanmıyosa miden
Bebepatra mlkkk sizde de olmuşmuydu böyle sallanan bi arabayla köy yoluna gitmişim de oyle bi his gaz sancısı gibi ağrıyor midem