Girlmama kızlar 4-5 gündür kanamam gelmiyordu bugün biraz stres taptım bebeğimi emzirirken birden kanamam başladı çişimi yapıyorum sandım hatta çok fazlaydı ve inanılmaz baş ağrısı kasık ağrısı çekiyorum dikiş yerlerim de acıyor aranızda böyle olan var mı
mlkkk Girlmama kaç gün oldu doğum yapalı bilmiyorum ama bitiyor gibi oluyor sonra tekrar başlıyor benim 52 gün sürmüştü bi kaç gün gelmiyordu sonra tekrar az az leke leke geliyordu en son adet görüp bitti
Paronayanne Girlmama canım benimde öyle oldu bitti sandım 1 hafta sonra yoğun bir şekilde oldum normal yani.
Girlmama mlkkk daha çok yeni 14 gün oldu ama tamamen kesilmişti birden çok fazla geldi koltuk üstüm her yerim kan oldu sonra da bu ağrılar başladı ilk sezeryan olduğum gün bile bu kadar gelmemiştir tek seferde
Girlmama Paronayanne çok teşekkür ederim peki sizde de baş ağrısı oldu mu ben günlerdir çekiyorum ve geçmiyor ilaç ve kahve de içiyorum ama tık yok
Paronayanne Girlmama canım benim normalde baş ağrım hiç olmazdı Sezeryandan sonra hep ağrıyor . Benim belimde feci ağrıyor mesela. Çok normal hepsi canım