Göğüs pompası almayı düşünüyorsanız avent almayın arkadaşlar. İlk gebeliğimde kiwininkini almıştım çok memnundum ama biberonu eskidiği için uygun biberonda varmıdır hiç araştırmadığım için parçaları filan kayboldu yeni iyi bi marka olsun dedim . Bu gebeliğimde sırf iyi diye avent aldım kiwinin yanından geçemez bu kadar mı az olur çekim gücü şok oldum bide yorumlarına baksanız çok iyi diyorlar. Diyorum heralde iyi diyenler başka pompa denememişler.Asla markaya aldanmayın gidin kiwi alın çok daha güçlü çekiyor .