Mineldeva0 Kızlar 2 test yaptım ikisinde de gölge çıktı normalde hiç olmazdı sizce varmıdır bu ay çokta belirtim vardı test artımed
Edasude Mineldeva0 artımed beni de çok üzdü hatta bundan daha belirgindi kesin gözüyle bakıyodum şok olmuştum meğer çok yanlış çıkarabiliyomuş ben laboquick öneriyorum
nurssmom Mineldeva0 artımed çok güvenilir bir test değil genelde böyle olabiliyor. Eskiden Prodoctoru çok bepenirdim ama 2 aydır oda silik çizgi veriyor. Artık hiç bir teste güvenim kalmadı
Ecem_P Mineldeva0 E nabızdan beta hcg değerinize bakın belki oraya düşer genelde sabah veriyorum ben 2-3 gibi çıkıyor
mucizem4423 Mineldeva0 canım maalesef yalancı çıkarabiliyor, inşallah vardır ve bebeğin seninledir. Kan sonucunu bekle bizi de haberdar et hayırlı haberler olsun inşallah gönlünce