Parinas Gamzeee21ee he iyi maşallah. Ben 37 öncesi rutin yapılıyor diye duymuştum. Başka bi doktor fikri almak mantıklı olabilir bence. Belki biraz bekletebilirler
1prens_1prensesannesi_ Gamzeee21ee Ben 4 cm açıklıkla yatış yaptım 6 saat sonra tam açıklıkla normal doğum yapmıştım canım ilk bebeğimde çok uzun geldi bana dediği süre