Hilalyrdkl hayır daha çok toparlıyor ve rahat hareket etmenize yardımcı oluyor ben bazen yatarken bile takıyordum canım daha az yanıyordu otururken kalkarken. Özellikle uyandığım gibi takıp yürüyordum kesinlikle korse rahatlık. Rahatsızlık hissettiğimde çıkarıyordum ben hiç belirli bi sürem olmadı, terlemede yapmadı bende dikişli kısmı hep kuru tuttum