Mrrrrrv özelde mi doğum yaptınız acaba hangi hastanedeydiniz, çok şükür sağlıkla kucağınıza almışsınız inşallaj bizde atlatırız ben sezeryana gün aldım normal korkumdan bir de kafası büyük bebeğimin diye normal doğum travması yaşamak istemiyorum doktorum istersen normal deneriz dedi o yüzden şuan çom arafta o konu kaygılıyım bayağı