Kızlar selam. 20.haftada kontrolümüz vardı ayrıntılıda. Bakan doktor; bebeğin kalp damarlarının eşit olması gerekirken aort damarının Pulmoner damara göre daha geniş olduğunu, böbreklerinde ise hafif genişleme olduğunu söyledi. Perinatoloji doktoru amniyosentez teklif etti yaptırmadım. Fetal dna yaptırmayı düşünüyorum ama canım çok sıkkın.
Bebeğimin hasta olarak doğacak olma ihtimali (inşallah geçer dualarınıza talibim) beni çok korkutuyor. Ona hiç kıyamıyorum. Günlerdir gözyaşım dinmedi.
Benzer süreç yaşayıp bebeği sağlıklı doğan var mı? Bu kalbinde ve böbreğinde görülen problem ileride bebeğim için sıkıntı yaratır mı :(