Aynı kafa karışıklığı bende de var. 36+6 haftalık şuan. Aslında 2. Bebeğim ama ilkini hiç sancı çekmeye fırsatım olmadan sezeryanla doğurdum. Şimdi öyle sancılar geliyoki ayırt edemiyorum. Bugün belimde sanki bir şey koptu ve o dakikadan beri aralıklı sancı çektim kaç saat. Adet sancısı gibi. Hem belimde hem karnımda. Ama en çok belimde. İlk başta yoktu sonradan karnım da gerildi sertleşti. Şuan dinleniyorum ama sancım bi geliyo bi gidiyo halâ. 38+6 da sezeryan tarihimiz o güne kadar böyle olacak herhalde