DuruDefne_mommy Kızlar 13 mart yumurtlama 14 mart çatlama oldu.BAT 26 mart dayanamadım bugün test yaptım negatif çıktı erken mi yaptım ama regle 4 5 gün kaldı olsa çıkmaz mıydı?
Dlkkdr6431 DuruDefne_mommy bat 28 13 de catlama oldu benim de 🙄 test için çok erken canım en geç pazar pazartesi yap
DuruDefne_mommy Dlkkdr6431 ama burda çok gördüm regle 1 hafta kala öğrenenler bende dayanamadım awox la yaptım çıkmadı
DuruDefne_mommy Awox insanı yalandan yere bile olsa umutlandırmiyor sağolsun koskocaman negatif veriyo😀