2 gün önce ilişki sonrası pembe lekelenme gördüm sebebini anlamadım adetmi olucam diye düşündüm ama hiç böyle bir renk görmemiştim. Bugün yine aynı pembe lekelenme. Adet dönemim yakındır tahminen, düzensiz adet oluyorum o yüzden bilemiyorum tam gününü. Acaba enfeksiyon mu kaptım ,yaşayan var mı ne yapmam gerekiyor, adetimi beklemeli miyim, ne zaman dr.a gitmeliyim sizce 😢