Pnrshn Uzunp evet bende de var bebek sinire baskı yapıyor siyatik ağrısı maalesef. Kelebek egzersizi var onu deneyin bana baya iyi geliyor
annesiningunesi_ Uzunp aynen oyle beklemekten baska hicbir sey fayda etmiyor. Saglika gelsin insallah
Ecemom_ Reginaphalange1 merhaba. Doğumdan sonra geçti evet. Normal doğum ile başladım ama sezeryan oldu rahim ağzı yumuşamadı 8 cm açılma olmasına rağmen. Ama etkisi var mı doğum şekline bilmiyorum