Rabia_ylc 39+0 bütün arkadaşım benle aynı haftası olanlar doğurdu ama benim ki tık yok ne nişan ne sancı hiçbir belirti yok erkek bebiş dicem ama diğer arkadaşlarımın da erkek de bu kadar geç gelmedi ilk doğum olacak Allahın izniyle ne yapmam gerekiyor