mrp2023 Nurgul_07 özel hastane takipliyim 12+3 te gittim çok erken tahmin bile yapılmaz dedi 16+3 te tekrar gideceğim bakalım ☺️
Elifmehmetemin Nurgul_07 valla canım ben 18 haftalık oldum hala bebiş göstermedi kendini 😊 kızım ve oğlum da erken öğrenmiştim ama bu biraz nazlı bebiş olcak herhalde 😊
Nurgul_07 Bazı ultrasonlar geriden geliyor buradaki hafta ile örtüşmüyor neden acaba bugün ultrasona girdim 1 hafta geriden geliyor
nurunblogu imcakir sağlıkla kavuşun inşâallah 🌸 bende doktora gittiğimde 14+2 olucam gözükür mü acaba 🙂↔️
imcakir nurunblogu Amin inşallah hepimizi🤲🏻🌸 görünür bence ama doktorun cihazına göre de değişir sanırım