ipekbk Ben çok silik görüyorum ama acaba sizde görüyormusunuz tek belirti sürekli tuvalete çıkmam adetime 2 gün var
Melike3506 ipekbk çizgi görüyorum ama tam çizgi olmamış sanki test hatalı olabilir mi başka test varsa tekrarlayın isterseniz
canao ipekbk bende silik çizgi ile öğrenmiştim ama en iyi sonucu kan testi veriyor inşallah hayırlı haber alırsın.
feridelevent_08 ipekbk bende aynı durumdayım bat 23 öğlen test yaptım çok silik çizgi çıktı sık tuvalet göğüslerde hassasiyet vb. akşam birdaha test yaptım çizgi çıkmadı 😐
feridelevent_08 ipekbk artımedin strip testi 3 4 dakikada belirdi ama çok çok silik çıktı .. anlamadığım dün silik çıktı sonra negatif bugün gene silik anlamadım yanı yarın regl günüm hayırlısı bakalım
mucizemom8 feridelevent_08 aritmed days doctor frely bunlar çok yalancı pozitif veriyor canım farklı marka testle yap derim