Sudezeren81 acı eşiğine bağlı ben çok korkuyordum ama sürekli dua ediyordum Rabbim doğımumu kolaylaştır zorlaştırma iyi insanlarla merhametli insanlar ile karşılaştır diye dilimden düşürmüyordum ölü doğum yaptım korktuğum kadar geçmedi kolaydı sadece ebeler açılma var mı sancı geldikçe parmak sokuyorlar o canımı yakmıştı doktor yaptıkça onda da sıkıntı yoktu tamamen acı eşiğine bağlı ve bol bol dua et