Annelerim merhaba hamılelıgımde kordonda kist olduğu ıcın kıloyu hep ben almışım bebegım kılo almamıştı. Şuan 2 aylık ve vermem gereken bir 30-35 kilom var. Onerebılecegınız emzıren annelerinde kullanabılecegı kürler ya da zayıflama çayı var mıdır? Bilen lütfen yazsın 🙏