Arkadaslar bişey sorcam 2 gün önce cok fena kabızlık vardı hatta kanama bile oldu kabızlıktan dolayı bugun sabah bir ishal başladı şuanda hale geçmedi sürekli tuvalete gidiyorum eşlik eden bir mide bulantısıda var yani bebekler hareket ediyor ama acaba üşütüm mü acile gitsem mi ki 25+5 haftayız şuanda