Babynurseeee İdrardaki enfeksiyon bebeğe geçiyo ama kanda aşırı yüksek olmadığı sürece geçmiyo içinde bulundukları sıvı onları koruyo merak etmeyin bişey olmaz hafıf grıpten hiç bişey olmaz agır corona geçirdim doktorum hiç bişey olmaz dedi vitamin verdi o kadar boşuna strese sokma kendını rahat ol dedi geçen hafta agır grup geçirdık çocuklarla şükür herşey yolunda sıkıntı yapmayın boşuna