Nursah2 Nuruzunn devamlı yemediğiniz sürece canınız çok çekiyorsa bence sorun olmaz bir kaç defa yemekle 😅
canao Nuruzunn bence yeme makarna yap noodle gibi öyle hevesini al. Benimde kolaya aşermem var ama içmiyorum 😂
yigitinannesiiiii Nuruzunn abartmadığın sürece bişey olmaz canım dün gece bende aşırı aşerdim gömdüm 1 tane :) çok kasma kendini sürekli yemediğin sürece Allahın izniyle bişey olmaz😉
Cnhavva Nuruzunn bende nadiren de olsa yiyorum bazen dudomi markasinin helal icinde yag falan da yok baharat karisimi makarna sadece icin rahat etmezse onu ye ama ben sevmedim onu nedense indomie aliyorum bazen
Gzm122 Yeme diyenler de ne abartıyor ya alt tarafı aşermiş bir kere yiyecek ne olacak hemen sanki sürekli yense neyse de
Talentedmom Nuruzunn dodomi diye marka var onu alın içinde Çin tuzu yok yerli malı ben oğlum çok istediği için onu almıştım gayet güzel
Merloza Nuruzunn hiç araştırmadım bile, ben direkt yedim. Çok sağlıksız gelmedi bana. Çin restaurantından sipariş verip dana etli noodle yedim hatta 4,5 kere.
Nursah2 Nuruzunn olmaz olmaz tatlım biraz güvenilir bir yerden sipariş ver hem eşlerimiz de herşeyi çok iyi biliyor mübarek 😅
Bus-ra590 Nuruzunn ama yediğimiz şeylerin çoğu sağlıksız ve hormonlu yani eğer köy ürünleriyle beslenmiyorsanız..
Talentedmom Nuruzunn tek bu markada Çin tuzu tok güvenle tüketebilirsiniz internetten de araştırın isterseniz