Kızlar sadece ara ara öğürme oluyor bugün bişey yoktu mesela. Bu 3.gebeliğim lakin çok farklı. Birde ilk gebeliğimde bi kaybım olmuştu onda da mide bulantısı falan geçmişti normaldir diye düşündüm ama sonrasında gelişiminin durduğunu öğrendim. Bi evladım var çok şükür onda 4.aya kadar mide bulantısı istifra sürdü her gün şu anda da böyle olunca korktum kontrole 3 hafta var en son o zaman görmüştüm yolundaydı her şey. Böyle belirtileri kaybolan veya geçipte sıkıntı olmayan var mı merak ettim.