Yavuzzynpmhra Kızlaaar benim 3.gebeliğimmm. Ama bir gebeliğim ikizdi. Bu tek. İnanın hareketlerini ne zaman hissettiğimi hatırlamıyorum ne çabuk unutmuşum 🥲 Sizce 3.gebelikte ne zaman hissedilir 🥰
Husna_2021 Yavuzzynpmhra bende aynı soru içerisindeyim valla kafam karışmıyor değil ilk iki kızımı 17 de hissetmiştim bu 3 18+4 olduk hala tık yok erken hissederim diye düşünüyordum bende beklemedeyim bakalım haftaya randevu aldım yine de içimdeki korku endişe gitsin diye
Yavuzzynpmhra mlkkk normal hissetme haftaları yani. Ben 3.olunca daha erken olur belki diye düşünmüştüm ☺️
canao Yavuzzynpmhra akışına bırak bence ben çok takmıştım herkes erken haftalarda hissediyor diye hissedincede kımıldamadığında kafaya takıyorsun.