Kızlar ben 18+6 haftalık hamileyim ama 18+2 den beri yani 4 5 gündür bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladım ama böyle kasığımda ve bazen kasık üstünde ama böyle yani dalgalanma vs yada kelebek pır pırı gibi değil yani resmen ben burdayım diyor hissettiriyor hareketini gün içinde 6 7 defa yapıyor bunu bebeğim, bu kadar erken hissetmem normal mı ve ilk gebeliğim biraz endişelendim niyeyse hep burda 20 22 haftalarda net hissedilir diyordu ama benim ki 18. Haftada bunu yapmaya başladı benim gibi olan var mı ya🥹