MiranMomy Kesem yuvarlak olduğu için herkes kız diyordu ama bebeğim %100 erkek çıktı ❤️🤲🏻 ayrıca midem bulanıyordu çevremdeki herkes kız diyordu Demekki böyle hurafelere aldanmamak lazımmış 😀
Neslihan_27 MiranMomy kaç haftalıksın canım şuan biz dün gittik 12 haftalık doktor %70 kız dedi emin degilim yine dedi
MiranMomy Neslihan_27 ben 10+5te doktor erkek gibi dedi 13. Haftada kesin erkek dedi bildiğim kadarıyla erkekler daha çabuk gösteriyor kendini