birkizanneesi Kızlar sorum başlıkta. 38+3de doğumum olacak inşallah çarşamba günü son günlerdeyiz siz kaçıncı haftada sezaryen oldunuz ya da olacaksınız?
Edanursoylu birkizanneesi İlki 40+4de olmuştu 2. 39+1e gün verdi doktorum çarşamba günü kavuşacağız insallah 🌸
birkizanneesi Lebis6 Duygu1717 BetulSahin5444 Ay kızlar inşallah sağlıkla doğum yaparız kucağımıza bebilerimizi sağlıkla huzurla alırız🥰
birkizanneesi Edanursoylu 39 40 haftalarda sezaryen olması daha mı iyi acaba yani 38+3 de olacak benim acaba bebeğimi etkiler mi ki
birkizanneesi Rumeysaozcann 40.haftada mı olsaydı benim de diye düşünmeden duramıyorum. Erken mi 38+3 😒
Edanursoylu birkizanneesi yoo 38 39 hafta arası normal olan benimkini de 38e verse iyi olurdu iyice agirlastim ama nasip🌸
Momellaa birkizanneesi banada 39 a verdi 2.sezaryen 38 dolsun ciğerleri iyice gelişsin 39 da alayım dedi
Rumeysaozcann birkizanneesi durumun gidişatına göre karar veriyor doktorlar 38 te erken değil sezeryanların çoğunu o haftalarda alıyor zaten bebek sağlıklı olsun da
Marsilyasabunu birkizanneesi yok hayatım ben de doktorum 39+1 dedi şey kızıyorum etrafımdaki tüm sezayan olanlar 38. Haftada doğurmuş
Yogurtlupilav birkizanneesi oğlumu 38. Haftada doğurmuştum gününü hatırlamıyorum. Kızım içinde 39. Haftaya plan yapıyoruz şimdilik, bakalım kısmet 😊
birkizanneesi Yogurtlupilav ilk doğum olunca herkes 39 40 yazınca acaba erken mi diye tereddüt ettim Bi an ay🥰
Bal1bal birkizanneesi kilosu iyiyse bebişin bir sıkıntı yoksa bence 38 40 farketmez benim ilk gebeliğimde kızım 39 +5 de doğdu 3000 gram ikinci gebeliğimde oğlum 36 haftalık doğdu 3050 gram sağlıkla sıhatle gelsin tüm bebişler inşllah
birkizanneesi Bal1bal kilosu çarşamba günü doktor 3200 dedi canım doğunca kaç kilo çıkar bilemiyorum ☺️
birkizanneesi Bal1bal Amin inşallah canım Rabbim tüm evlatlarımızı kucağımıza sağlıkla alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah
Sinemmm1996 Bal1bal Bana da 36+4 te sezaryen tarihi verdi erken diye endiseliyim ama önden gittigi icin erken almasının sakıncası yokmus
BetulSahin5444 Tugcaduman Doğum sonrası doğum çok iyi geçer inşallah ben o ağrıya pek dayanamıyorum 🤭
birkizanneesi Tugcaduman evet canım günümüz aynıymış ne güzel ama beiana nisana vermedi ondan tereddüt ettim
EsilaMelisa01-06 birkizanneesi ilk kizim tam 38 haftada doğdu 3400 kilosu şuan 2 ci hamileligim 29 cu haftadaki doktor eğer sorun olmaz böyle giderse 28 mayıs 4 haziran arası doğum olur dedi yani 38 39 arası kilosu 3 ustuyse bi sıkıntı yoksa 38 39 arası sezeryan alıyorlar kilo düşükse bekletebiliyorlar