Esra-135 Kızlar şu an hamile değilim ama geçen ay 3 gün erken regl oldum şu an da reglime 4 gün var ve pembe leke geldi peçeteye nedenini bilmiyorum . Bat 25 . Bunu yaşayan var mı ?
Melike3506 Esra-135 aynısını yaşıyorum ama benim ki kahverengi pazar günü başladı hala devam ediyor bat 25 aynı bugün erken gebelik testi yaptım bir şey çıkmadı
Esra-135 yeni_anne2 Tam da bu ay dis tedavime başlamıştım ilac kullandım hatta bugün diş randevum vardı anestezi aldım 2 kere uyuşmayinca akşamda lavaboya gidince peçeteye pembe leke geldi .