Begumsen Sezeryan sonrası ilk reglinizi ne zaman oldunuz benim 3 ay geçti ama hala olmadı, emziriyorum?
Loveis Begumsen canım olmaman çok normal. Erken olmadığına dua et 🙃 bebek ve regl zor geciyor. Ben 6.ayimda olmuştum bi arkadaşım 1.senesinde
Guzelanne56 Begumsen doğum yapalı üç ay oluyor hala ben de olmadım anne sütü veriyorum Ama emzirirmiyorum bebeğim bir tek anne sütü alıyor şu an
Eceunverkanra Begumsen Bunyeden bunyeye cok degisiyor ben de emziriyordum hatta bu sebeple doktora gitmistim normal demisti dogumdan sonra 13.ayimda regl olmustum😀
yeni_anne2 Begumsen 36 gün önce doğum yaptım 3 gündür kanamam var regl oldum kahverengi lekenme tam bitti derken birden karnıma sancılar belime ağrı giriyordu ertesi gün de kırmızı kanmam başlamıştı
Nesli97 Bu biraz yapısal bir şey 1 seneye yakın regl görmedim bazısı hemen olur bazısı daha geç. Normal bir durum sadece geç olunca süt korur algısına kapılmayın 😂