Esma006 Elifmehmetemin 90 kilo ile hamile kaldım 101 kiloyum şimdi 23 haftaligiz boyum da var ama 1.70 belli etmiyorum kilomu
Elifmehmetemin Edanursoylu aynen bende öyle 2 sağlıklı bebek getirdim dünyaya elhamdülillah şuan karnımda olan da sağlıklı elhamdülillah 🤲
Bzm Elifmehmetemin hah canım tam üstüne bastın ben de kilolu hamile kaldım inan bana şu uygulamada kimse benim kadar da değildir. Bana da devamlı kilo ile ilgili laf söylüyorlar. Sanki ben bilmiyorum gibi. Doktor değiştim bu yüzden.
Aliaras2022 Elifmehmetemin bende kilolu hamile kaldım maalesef 89 kilo ile kaldım şuan 12+2 ve, 91 kilo olmuşum hiç almak istemiyorum ama alıyorum maalesef
Krystal Elifmehmetemin Ay insanlar konuşmaya yer arasın ne takıyorsun kafana. Benim mesela kilom yok gebelikte 2 kilo aldım sadece vay karnım çok çıkmış,vay kilo almışım cart curt. O kkkadar boş konuşuyorlar ki inan kafana takmaya değmez. He de geç.
Elifmehmetemin Bsra_crk benimkide elhamdülillah güzel gidiyor gelişimi bı sıkıntısi yok o yüzden takmıyorum kilomu kendimle barışık biriyim ama o öyle konuşunca sinir oldum sadece
bal_14 Elifmehmetemin Bende ne kilolu ne zayıf hamile kaldım 61 ile kaldım şuan 25 haftalık hamileyim 69 kiloyum bebeği besleyecek şeyler yiyorum genelde ama kendimi şimarttığım da oluyor doğuma en fazla 75 le girersem iyi diyorum ama bence geçer bebeğimi sağlıkla kucağıma alayım kilolar gider daha önce diyet ile 80 den 56 ya düşmüştüm
Elifmehmetemin Esma006 ne olursa olsun bu ona benim kilomla konuşma hakkı vermiyor canım bende fazlamin olduğunun farkındayım ama işte bazen istesen de veremiyorsun kiloyu
Merve6521 Evet nazı doktorların sürekli böyle kilo çok almışsın kilolu falan sürekli aynı şeyleri duymak üzüyor insanı ama mucizemize değer inşallah doğumdan sonra hepsini veririz 😍
Elifmehmetemin Esma006 aynen canım doktor olmaları herkese ozeliyle ilgili yorum yapma hakkı vermiyor sadece benim bebeğimin ve gebeliğim hakkın da yorum yapabilir yani