Elailelale amin canım inşallah 🙏 çektirmeyi düşünüyorum ama bakalım henüz daha görüşmedim doktorla geçen yıl kimyasal gebelik geçirdim ondan öncesi de üç düşüğüm var 6.7 hafta da hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla banada nasip etsin inşallah Allah sizin de sağlıkla ilerlesin sağlıkla kucağına da almayı nasip etsin 🤲🥰