Sinosanneoluyor2025 Arkadaşlar demir ilacı olarak ferro sanol duadenal kulllanan var mi ? Bir de kaçıncı haftada başladınız demir ilaçlariniza ? Aç mi tok mu nasıl tüketiyorsunuz ? Bir de kaçıncı haftanızda başladınız ? 💖
Zehraaklc Sinosanneoluyor2025 4. Ayın başından itibaren kullanıyorum en başlarda aç karna içiyordum mide bulantısı yapınca doktora söyledim tok karna içebilirsin diyince akşam yemeğinden sonra 1 tane içiyorum
dilaradoyan Sinosanneoluyor2025 12.haftadan itibaren kullanıyorum. Mide bulantısı yapabilir dedi doktorum uyumadan önce iç dedi o yüzden. Öncesinde ve sonrasında yemek yememek gerekiyor. Uykuya geçeceğin bunun da bir sorunu olmaz gece içsen daha iyi demişti. Uyumadan alıyorum bende
Edadiyebirisi Sinosanneoluyor2025 ben gyno ferro sanol kullanıyorum 12. Haftadan beri aç karna içiyordum başta sonradan içerken midemi çok bulandırıyordu doktora söyledim kahvaltıdan 1 saat sonra içiyorum şuan
Sinosanneoluyor2025 Edadiyebirisi benim doktorum da yemekten 1 saat sonra dedi cnm ferro sanol duadenal ilacim
Parinas Sinosanneoluyor2025 ben bunu önceki gebeliklerimde kullanmıştım. Gyno Ferro sanol yazıyorlar ilk ama bende kabızlık ve şişkinlik yapıyordu. Doktor sana bağırsakta çözünen ilaç yazcam deyip Ferro sanol yazmıştı. İyi gelmişti o değerlerimi yükseltmişti. Gece yatmadan önce iç demişti doktor. 11 haftada başladım. Diğer gebeliklerimde 16 da başlatmışlardı
Mfts Ya ben hamilelik sürecinde hiç ilaç kullanamıyorum. Bsnada decavit ve fermata verildi. Benim gibi olan var mı. Aldığım gibi çıkarıyorum