zeynephkn07 herkesin boyu kilosu farklı olduğu halde kıyas yapıyorlar, birde bazı Anneler iri bebek doğar bazıları küçük , bebekler doğumdan sonra çok değişiyor o şişkinlik hepsi geçiyor, benim doktor kilosu normal dedi ben onu dinlerim ve dediklerini uygularım 🌹