caglaoztrk bende de ilk başta az kilo aldı ve doğum ödemleri gittiği için çocuğun kilosu az diye mama başlamamı önerdi doktor mama verdim günde 2 nezle başladı 1 haftanın sonunda beni emmemeye başladı zar zor bıraktırdım ve 1 ay sonra gittiğimde 1 kilo almıştı siz bilirsiniz tabiiki ama emzirmek her zaman en iyisi