canao cakirbebek çıkmadı bende denedim kaç kere ne zaman adet tarihimden 3-4 gün geçti silik çizgi gördüm.
Minervabunny cakirbebek hım anladım genelde ona göre test yapılıyor da, 10 gün kala çok erken normal şartlarda bi 4-5 gün daha bekleyin isterseniz🌸
canao cakirbebek bende öyle oldu sende ne olur bilemem ama en iyi sonuç adet geçmesi negatif görürsende onu bekliyeceksin 😂
Minervabunny cakirbebek gerçekten resmen durdu yani bir türlü test yapılabilecek zaman gelmiyor sanki🥹
Minervabunny cakirbebek 28 🥲 14ü çatlamam ovülasyon ile takip ettim 🥲 aslında en erken 24ünde yapmam gerek ama dayanamıyorum ahahhs