Merhabalar 31+5 de sağ böbreğime stent takıldı. Bugün ve inanılmaz bir kasık ağrısı var takılırken anestezi olmadı agrı hissetmedim fakat sonrası bu adet olacakmış gibi olan agrı beni bugun bitirdi. 8 saat oldu takalı hala ağrım var. Bu normal mi taktıranlar ilk gün nasıldınız