Aleyzeee Kızlar şuan daha 15+1 bende anneden doğma iki kalçamda çıkık tabi bebekken olan birşey normal doğum yapmak istiyorum tabi bebegime de bağlı bunun için ortapediden onay gerektiğini biliyorum benim gibi olup normal doğum yapan var mı kızçeler??
tugba-0619 Aleyzeee benimde tek bacağimda var ilk doğumumu normal yaptım kalça çıktığı normal doğuma engel değil demişlerdi şuan da aynı
newmommmyy2 Aleyzeee bendede doğuştan kalça çıkıklığı vardı tamamen çözüldü bebekken bir sorunum kalmadı geçen kontrolde doktoruma sordum normal doğumda bir sıkıntı olurmu diye olmaz dedi ama ortopediden onay gerektiğini ilk kez sizden duydum ne için onay olmamız gerekiyor hiç bilmiyordum böyle birşeyi 🤔
Aleyzeee tugba-0619 ay inşallah hep içimden normal doğum yapmak geliyor ama iki kalça çıkığı olunca herkes korkutmaya başladı tekrar çıkar doğum anında diye
Aleyzeee newmommmyy2 bilmiyorum banada öyle söylendi ortapedi doktorun bakması lazım denildi ama doktoruma sorcam bende gerekirse