Bende geçen hafta cuma kürtaj oldum. 2 tane ilaç verdi ağrı kesici dışında. Metiler adı birinin 4 gün kullan dedi. Onu içinde çok ağrım oluyordu meğerse içindeki pıhtıları attırmak için oluyormuş ağrı. Bugün kontrole gittim. Kalınlık iyi ama içinde biraz daha pıhtı var salıya kadar 3 gün daha kullan kontrole gel dedi. Sizin kaç günde temizlendi. Tam bende post açacaktım sizin posttan faydalanmış oldum